Bilen

Jag har fått en volvo som jag ska få ha som min bil under detta året, men eftersom den inte funkar som den ska  för tillfället är den inne på lagning. Så min första bilkörning blev i en gigantisk Range Rover med Dave som instruktör. Kändes okej, även om den var automatväxlad och det kändes som man körde mitt i vägen eftersom den var så stor! Hoppas jag får volvon snart så jag kan ut och köra och ta mig dit jag vill (och öva lite!). Får se om den är klar i helgen annars får jag ta någon av de andra två. De har 4 bilar på en familj där bara 2 har körkort, haha. De skaffade visserligen volvon som är en säker svensk bil till mig, men ändå. Så nu är det bara att vänta på volvon, ska berätta lite mer om min första egna körning i mercedesen och nyckelkrångelet imorgon men nu är jag helt slut, så mycket intryck och jag har varit i NYC hela dagen så behöver min sömn.
So over and out!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0