Bowling med barnen

 

Så idag gick vi upp igen för att hämta bilen när Dave åkte till jobbet, troligen sista dagen! Skönt i så fall. Efter det var det frukost, vet inte hur många ägg jag har kokat under denna tiden jag varit här, de äter typ 3-4 st till frukost, haha, men de äter i alla fall.



Sen åkte vi för att bowla och fick några bra bilder, och de som tycker att man ska låta barn vinna har fel;) Haha, inte kul om inte alla går in för det. Fick till och med in en strike, det är så man får respekt här. Annars har jag fungerat som en rörande lekplats vilket innebär, snurra, hoppa upp på ryggen osv...
Och fick internationella telefonsamtalen att funka idag, så satt i telefonen i ca 2 timmar med mor och far:) Härligt att prata av sig lite, medans man fixar med tvätt, multisysslare här ja! Sen tränade jag idag med, gav mig ut och sprang, gjorde lite övningar så känner mig lite duktig. Hittade ett gym med inomhus pool med men de tog 250 dollar för ett år + avgifter för vissa klasser, så ska tänka över om jag vill ha klasserna eller inte, men pool hallå! Tror jag ska köra på denna, har inte bestämt mig helt iofs, ska dit och kolla upp det först.
Take care!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu kommer vinnarskallen fram;) Skulle aaaaldrig låta någon vinna över mig utan kamp:) Helt underbart att höra din röst och att du har det bra. Barnen o familjen verkar ju härliga också - så du kommer säkert få ett fantastiskt år. Nu har vi satt ett x i taket - Linnea har varit ute o sprungit!!

Jobba på! kram Mamma

2010-08-20 @ 11:59:31
Postat av: Linnéa Larsson

Haha, vinnarskallar hela hopen! De är goa:) Jag vet springer inte ens i Sverige, fick träningsvärk! Måste röra mig mer:) Kramar!

2010-08-20 @ 15:54:04
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0