En lugn smärtsam dag...

Jobbade idag, så gick upp tidigt för att få upp barnen sen åkte vi med Dave som släppte av oss så jag kunde ta Mercedesen som jag för tillfället få låna från Sharin, så åkte vi till IHOP (international House Of Panncake) för frukost. Hade kul där käkade, spelade lite tre i rad för att underhålla dem osv. Sen åkte vi hem, slappade, kollade lite tv, fick prata lite med Agnes som kommer och städar varje måndag, hon är så trevlig, får massor av tips av henne. Sen var det dags för att laga lite lunch blev svenska köttbullar från ikea med klyftpotatis och skidärtor stekta i lite smör och salt, mums. Sedan började dessvärre min nacke göra galet ont proppade i mig Ipreen smörjde med voltaren inget hjälpte så slutade med huvudvärk och att jag fick vila på rummet medans Gabby och Jacob lekte, de visade hänsyn men sen ville de komma och visa sina armband, bad dem räkna dem och de har runt 100 st var, haha. Och så nu sitter jag här och försöker kolla vad som händer hemma i Sverige och förmedla lite vad som händer här, antar att vi får ta bibblan imorgon, sen tjatade barnen på mig om att de ville till ett barnmuseum så får se till att kolla upp det.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra du fixar med käk, så det blir vettigt att äta och inte bara kaloribomber. Kom ihåg att dricka oxå - vatten, det kan påverka nacken även det. Jag hoppas det är tillfälligt med nackbesvären? puss o kram M

2010-08-17 @ 12:39:36
Postat av: Linnéa Larsson

Haha, nejdå här blir nyttigt med! Kommer vara känd som hälsofreaket när vi åker, de små retas redan med mig om frukt och grönt, haha. Och Nacken är bra idag så bara tillfälligt, men usch för igår! Dricker vatten lovar:)

2010-08-17 @ 14:30:16
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0