Fösta dagen med bara Jacob

Varit ensam med Jacob hela dagen idag, eftersom Gabby var på en playdate. Vi började med en stadig frukost bestående av scrambleeggs, han åt, jippie! Sen lekte vi, lite kuddkrig, ute och gunga, minspel, bakade chokladmuffins, kollade tv, kittelkrig osv. Åt lite mat, pratade med mamma och pappa i telefon, jagade Moby som hade fått tag i papper, jagade katten bort från bordet, jagade Jacob som en Zombie. Ja lite av allt helt enkelt, kul men sen när Gabby kom hem, kom huvudvärken, fatta inte varför syskon måste bråka ibland och varför rösterna blir högre och högre desto fler de är... påminn mig om det när jag kommer hem igen;) Layla och Izzie kom ikväll, så imorgon är det fyra barn som gäller, wish me luck!
L

Kommentarer
Postat av: Mamma

Good luck to you!! Det kommer säkert att gå bra. Å syskon brukar kivas och låta...ibland. Spar lite på batterierna - å gör en kraftfördelning så du inte tjimmar ut dej. Det är så härligt när du ringer, å jag får höra din röst. Det är lite ovanligt bara att du har så mycket för dig under tiden;)

Håll igång! kram Mamma

2010-08-25 @ 10:36:14
Postat av: Linnéa Larsson

haha, det är så det är här, stressigt med mycket att göra, så bara att se till att det blir gjort;) Jag jobbar ju faktiskt! Skönt att höra din och pappas röst med:)

2010-08-25 @ 19:01:23
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0