Maten!

Sen skulle vi äta, var dock inte så hungrig, men i denna familjen äter man mycket, och det är amrikanska portioner, vilket betyder svensk storlek gånger 2! Vilket betyder att jag åt halva... så nu får jag höra massa som the one that doesn't eat, och liknande, men jag vill stå på mig, för jag vill inte rulla hem. Så de första dagarna var det fastfood eller resturang som gällde, nu är det min matlagning. Hittills har jag gjort potatis, kyckling och bearnaisesås, vilket älskades av alla utom Jacob, han åt bara kycklingen så kanske borde vara glad över det. Sen har jag gjort pasta och köttfärssås, vilket uppskattades av alla utom jacob igen...som fick chicken patties istället. Han smakade inte ens, men nu har jag talat om för Sharin och Dave att jag kommer att ha det som regel att de måste smaka lite av varje sak på tallriken. Tack mamma för bra uppfostran! Idag blir det majskolv och något mer, får se vad jag hittar på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0