My weekend...

Fredag: Såg Step up 3 med Dominique
Dagens diss: En körning som skulle tagit runt 20 minuter tog 1 timma. Don't even ask!
Dagens skratt: Hur fel jag körde och hur jag skämde ut mig inför hennes grannar, oups wrong house!
Dagens hiss: Älskar dans filmer!

Lördag: New York, shopping med Dominique, Alina och Sofie
Dagens miss: Glömde be Sharin om kortet till tåget så kom iväg för sent.
Dagens skratt: Vissa tjejers hysteri över skor och väskor, fast tror bara det var jag som uppfattade det ironiska med det.
Dagens hiss: Träffa nya personer som man känner man vill träffa igen och min nya väska! haha

Söndag: Glee marathon hos Annie med godis, pizza och prat
Dagens diss: Saknaden av motion och tyskarnas förmåga att glömma att jag är svensk, hur svårt kan det vara?
Dagens skratt: De dåliga scenerna i glee och att prata med Maria över telefon! Saknar er där hemma och det är skönt och veta vad som händer med er:)
Dagens hiss: Kom ut ur huset, fick vara lite social och inte tänka på att jag har hemlängtan. Dessutom det var kul:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en härlig helg och lite väskshopping är ju aldrig fel...

Njut av livet i USA -snart är du hemma igen och då längtar du väl tillbaka!?

Ha det bäst/kram Mamma

2010-08-24 @ 14:51:06
Postat av: Linnéa Larsson

Haha, ne det är det inte;) och jag gillar den verkligen! Troligen kommer det bli så, men man kan inte vara på två ställen samtidigt, och nu vill jag vara i sverige samtidigt så om ett år är jag väl van. Kramar

2010-08-24 @ 15:49:42
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0