Oups, Moby come back here!

Jacob bad om mer mat! Kändes som jag var i himlen för ett tag, varade inte så länge dock eftersom hunden rymde! Vet inte hur lång tid det tog innan jag upptäckte att han grävt ett hål över till grannen, sprang ut på gatan frågade den närmsta grannen under tiden såg jag en joggande man komma mot vårt håll... drog en lättnadssuck när han frågade om vi saknade en hund. Så fick gå över dit jaga runt Moby i köket, hunden är inte tränad alls! lyssnar inte! Så det hela slutar med att vi ber denna mannen som är i collageåldern och rätt söt om något att locka fram Moby med. Under tiden skämdes jag ihjäl och bad om ursäkt ett antal gånger, behöver jag ens nämna att jag hade myskläder, håret på ändå och allmänt skabb. Så från och med nu så ska jag ha koll på den hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0