Pick up

Sista dagen på skolan var egentligen bara, att hämta lite mat, få lite information om ett resebolag, sen var det dags att bli upphämtad på skolan för min del. Alla i min klass skulle bli upphämtade av värdfamiljen själva eftersom vi var indelade efter geografisk läge så alla skulle bo i NY området, mesta dels på Long Island, vilket var bra för man lärde känna folk, så man inte känner sig helt utlämnad nu. Så vi rullade alla ut våra väskor från Molloy Hall och väntade. Så vi sa hej då till de som skulle på bussarna till andra destinationer. Kändes lite ledsamt att säga hej då till Linda och Katrine eftersom det var dem jag hade hållt ihop med, hela resan, men vi kommer säkert träffas igen! När de andra åkt satt vi där på trappan och väntade och väntade, kände mig ganska lugn, men hon som satt jämte mig flippade ur helt, skakade som en galning och de kommer hämta mig först, ahhh! Hur kan du vara så lugn?! Och ja hon var så när de hämtade upp henne med! När några stycken åkt var det min tur! Jag hade sett bilder så när Sharin kom så reagerade jag inte ens! Varför? Jo jag hade trott att det var hennes väninna sopm var hon! Mig i ett nötskal! Men det gick bra ändå, lite pinsam början men det funkade. Fick en kram av både henne och Dave, värdpappan. Sen lastade vi in mina grejer i bilen och rullade mot stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0