Pinsamt! även för mig...

Gjorde mig klar för kvällen borstade tänderna, kissade, spolade, vattnet steg...vattnet steg ännu mer...paniken steg! Det är stopp i toan! Försöker desperat fixa det, ser en sån där toagrej med en sån ni vet röd sugpropp, ja jag kan fixa det själv! Men nej givetvis funkar det inte, färgen stiger i ansiktet, nervöst fnissande, hur säger jag det till mina värdföräldrar, kan jag strunta i det och skylla på barnen, hmm, nej... Tar mod till mig, går ner tomatröd, små skrattandes och säger hmmm, Dave toan funkar inte riktigt...och berättar. Givetvis är Ana en vän till familjen där och hon är känd för att prata, så från och med nu kommer jag vara den blonda svenska aupairen som satte stopp i toan för alla! Jag dööör av skam! Problemet är fixat nu i alla fall och jag är tacksam att det bara var nummer 1. Men händer detta någon mer än mig?! Nej tror knappast det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0