Så va gör jag, när jag jobbar?

Jag börjar 8.30, för då har alla åkt, men jag får gå upp när jag vill för vi har inga tider att passa. Så när jag vaknar så går jag ner kollar att barnen ätit om de är uppe, har dem inte det ser jag till att de fixar något själva eller hjälper dem lite på traven. Sen är det tjat om att borsta tänderna och håret och att de har plockat upp efter sig, när de gjort det är de fria att gå ut, mutor till allt! Sen får jag laga två måltider, göra lite tvätt, leka lite och plocka upp "avfall" från hunden, kommer nog bli mer att göra när jag får bilen. Och sen kan man ha dans tävlingar. Har spelat in dem men får inte det att funka, men här är en bild, filmen är så bra! de är så söta! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0