Stranden med värdfamiljen

Hade en ledig dag igår med, men kände att jag ville ta det lite lugnt så frågade Sharin om jag ville med till stranden och jag kände varför inte, bättre än att vara hemma fast i huset. Så vi packade ihop grejerna och så körde vi, försökte kolla på vägen så jag själv hittar sen, men vi körde fel så ganska onödigt för nu fick vi vända och krångla. Men fram kom vi! Ganska dåligt väder så satt med min bok, den förlorade symbolen av Dan Brown i shorts och linne, men var så skönt att bara vara lite, lekte lite med Gabby vid vattenbrynet och sen åkte vi hem, stannade och käkade på ett hamburgarställe och kollade lite tv med hela familjen och sen läste jag ut boken så nu behöver jag en ny, men bibblan ligger nära så det fixar vi. Får ta med barnen dit, Gabby älskar läsa så hon blir inte svår att övertala!
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0