Tennis

Barnen hade tennis idag med, trodde först den var inställd sen när den inte var det fick jag bråttom, slängde mig in i duschen, fick ungarna att bli redo, och så var vi iväg. Glömde min bok i all hast, så slutade med att jag satt och tittade på hela träningen. Tyvärr var det Andrews sista gång som tränare för att han drar vidare till Collage, men nästa sommar, haha! Skämt åsido, killar här är i regel inte snygga och när man väl ser någon så blir man ojoj kolla där! Finns en affär jag ska berätta lite mer om, funderar bjuda på lite kort därifrån med, klädaffär där alla killar är snygga och jobbar med bar överkropp, haha.

Kommentarer
Postat av: Supersnälla silver Sarha

Mhahahahaha Sarha vill oxå till affären med snygga nakenöverkroppade killar :P (för dt får hon ju inte noog av här ^^)

2010-09-27 @ 19:33:29
Postat av: Linnéa Larsson

Haha, hur ska jag läsa det, som att du trivs och mår bra där, haha!;)

2010-09-27 @ 20:10:17
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0