The Dog

För er som inte vet så har jag fått lite husdjur på köpet när jag flyttade in hos min värdfamilj. Detta är Mobey, en pomerian, han är så söt. Han kommer alltid upp till mig när jag sitter i soffan för att gosa, han är så mysig att jag inte ens bryr mig om när han utför sina behov som ibland behövs städas upp. Och då är det en go hund, hade en diskussion med några på släktträffen om Mobey verkligen kan räknas till hund och vi kom fram till att han egentligen bara har hund potential och inte helt kan räknas till hund här är en liten bild på honom:)


Mobey


Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen har du fått husdjur:) Gott att gosa o prata med, för de brukar inte säga emot!! jag hoppas han är snäll och inte hänger i byxbenen på folk;)Det där med behoven ska väl göras på bestämda platser? eller? kram Mamma

2010-08-18 @ 11:29:21
Postat av: Linnéa Larsson

Ja äntligen;) tre katter oxå men bara en av dem som är gosig;) Haha, nah men de gör något dumt och kollar med hundögon liksom vissa andra filurer i huset;) Ja det ska göras på en speciell matta man byter(inne hund) allt funkar inte som i sverige här. Tränar katterna att inte var på köksbord och vid spisen, de har inte lagat mat alls! Så de har matat dem där för Mobey inte ska ta maten, inte fullt så lätt att träna av dem det inte men det får gå. Kramar

2010-08-18 @ 14:40:53
URL: http://aupairusa.blogg.se/
Postat av: Amanda L

Hej!! Det där var en söt liten hund. ;) Håller med moster att en hund kan man alltid gosa med och prata med utan att den säger till! Kram!!

2010-08-18 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0