Jobb, jobb, jobb...

Känns som allt bara är ett malande, du går upp, går till jobbet duschar och god natt. Gillar inte att ha detta skiftet vill kunna hitta på saker med folk efter jobbet! Träffa alla! Turligt nog är det bara idag kvar, för det är midsommar och det betyder att man är ledig resten av veckan! Woho! Halmstad med girlsen blir det, can't wait! Visste ni att Halmstad nämns i boken Girl with green eyes? Jag fick reda på det nu i alla fall, eftersom min värdmamma läser den, tycker det är kul att de är intresserade av Sverige. Ska nog läsa den när jag kommer till Usa, när jag får tid. Har även fått reda på att min värdfamilj ska ha sin årliga grillfest två dagar efter jag kommit och att jag är inbjuden om jag klarar chocken! Haha, sa att det troligen kommer bli chock i alla fall, dessutom låter det rätt kul om inte väldigt gott! Men nu är det dags att masa mig till jobbet!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0