Visumansökan

Nu har troligtvis de roligaste, mest hektiska dagarna än så länge i mitt liv passerat, studenten är avklarad likaså balen, och kul hade jag! Tänkte att jag ska visa lite bilder från det senare, håller nämnligen på med min visumansökan nu!

Hujeda mig säger jag bara! Har ringt till skatteverket för att få hemskickat ett personbevis 120 till mig innan jag åker till ambassaden. En vecka sa de att det skulle ta så då hinner det komma hem med marginal om inget oväntat händer. Räkna med att bli placerad i kö ett tag, men när du väl är framme är det inga problem. När man däremot ska börja skriva på själva ansökan då stöter man på problem. Vet inte hur många gånger jag sett inlägg på Culture Cares hemsida om folk som har problem med att spara, och tänkte när det väl kommer till mig så kommer jag fixa det. Visst jag kommer att fixa det efter mycket om och men, inte det smidigaste jag gjort. Så till er som redan gått igenom det, jag förstår er, och för er som skall, lycka till! Antar att det är dags för mig att fortsätta, ska se till att ta ett kort som blir godkänt med, måste ha vit bakgrund men det får jag se till att fixa.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0