Shoppingtur med mamma:)

Idag var både jag och mamma lediga så vi drog iväg för lite shopping och kom hem med tomma plånböcker. Blev en jacka, smink, skor mm. Det jobbiga var att jag upptäckte att skorna jag köpte till balkläningen gjorde att klänningen blev för kort! Paniiiik! Så på måndag efter skolan ska de lämnas tillbaka, och jakten efter skorna fortsätter. Var en riktig mysig dag, även om den var lite stressad med allt detta måste vi ha! Och detta får vi inte glömma! Är så mycket med förberedelser inför bal,  student och karneleval. Om två helger är allt över och sommarlovet har börjat och tiden närmar sig mer och mer mot avresedatumet. Men innan dess ska jag njuta! I alla fall innan jobbet börjar, det är tur att man har helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0