Sista spurten!

Skolan börjar gå mot sitt slut men innan dess har jag 4 uppsatser, ett hyllningstal och ett läxförhör och allt ska vara gjort innan onsdag. Har liite panik idag! Jag varit uppe sen tidiiigt idag för att hinna med allt, längtar till studenten och livet därefter. Att slippa skolan och all den pressen känns skönt, men när man tänker på alla vänner som efter studenten försvinner åt alla håll. Ja, då blir man lite sentimental. Vissa kommer man tappa kontakten med, men vissa, de är allt för värdefulla för att förlora...

Enough said, back to work!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Fin blogg du har =) Du behöver ditt Internationella körkort sen beroende på vilken delstat du kommer bo i så behöver du ta ett Diver license här. Men i NJ behöver man inte det om jag förstått det rätt. Lycka till*Angelica

2010-05-24 @ 03:51:47
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tack:)Gillar din blogg, ligger steget före, det är gött för då vet man vad som väntar. Då kommer jag inte behöva det känns skönt.

2010-05-24 @ 08:45:41
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0