Grattis på dig!


Grattis till Ida som blev 18 nu i dagarna! Jag har inte glömt av dig! Och tänkte att jag skulle bjuda på denna fina bilden från mitt favorit café vi gick till i somras. Mums! Du ser så så..förälskad ut i ketshupen, haha älskar felstavningen! Nästan så man får bryta upp den, säg keet-shupp allihopa! Till saken igen i alla fall, grattis till världens bästa kusin! När vi ses igen så ska vi fira ikapp allt, glöm inte det nu;) Och snart ligger en liten överaskning på posten, ska bara posta först, haha! Så ha lite tålamod så kommer den, snart...ganska snart hoppas jag i alla fall:) Grattis på dig!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon och sin ketshup:P :)

2010-10-16 @ 18:02:16
Postat av: Ida

I <3 keetshup :D



det får vi allt göra. 18, 20, jul å student. :D jäklar. :P



spännande :O :O

2010-10-16 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0