Jobberbjudande...

Var och lämnade tillbaka en tröja på Abercrombie & Fitch (det är vad jag gör när jag inte jobbar, shoppar och lämnar tillbaka, haha, kanske inte hela tiden men har blivit en del) I alla fall... Hon som stod i kassen erbjöd mig ett jobb! Första reaktionen var jag har redan ett jobb, men tack för erbjudandet, sen pratade vi vidare, det kom fram att jag kunde välja timmarna själv, skulle få rabatt i butiken, lön, eventuellt nått modelljobb för dem. Kan ju säga att jag blev taggad och började se möjligheterna, kan jobba en dag i veckan när barnen är i skolan, men i bakhuvudet hade jag en röst som viskade visum... Och rösten hade rätt, jag kan inte ta ett jobb, allt hade funkat med min värdfamilj, tider, ja allt! Erfarenheten hade varit kanon, men nu går det ju som sagt inte. Planerade in en jobbintervju på tisdag när jag var där, innan jag kollade upp det praktiska, så nu behöver jag få ta tag i dem och säga att jag tyvärr inte kan ta det, även om det lät intresant... Aja får väl släppa det eller kolla upp möjligheten om att få jobb om ett år...hmm...NEJ! Då ska det pluggas. Vad eller vart är ännu osäkert dock, hmm, kanske ska börja kolla upp detta, finns ju rätt mycket att välja på! Olika inriktningar, olika städer, olika länder, olika möjligheter! Men det får bli ett helt annat inlägg med tankeströmmar om det istället...

Over and out, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0