Tjohopp!

Får bli ett litet snabb inlägg, drar snart in till NYC för att äta lite med Stacy och en annan tjej från Sydafrika jag inte har träffat än, så ska nog Julia komma förbi och säga hej så det ser vi fram emot! Annars träffar jag henne på söndag efter skolan som slutar vid 4, är skönt att det är sista lektionen! Vill ha tillbaka mina HEL lediga dagar, så efter söndag blir det en dans på rosor igen! Helgen efter bär det nämnligen till Washington! Så taggad. Ska berätta lite mer om den resan och vad som ska göras lite senare. Sen den 6-7 så åker jag till Boston med klassen! Gillar resa! Mohaha! Men nu vet jag inte hur mycket mer tid jag har på mig, ville bara få ut ett litet inlägg lite snabbt, känner att jag varit dålig på det, men men...

Take care gott folk! (älskar blandningen av svenska och engelska...not!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0