Bröllop! Vad är oddsen? Nice!

Min värdmammas bror förlovade sig nyligen och nu står det klart, bröllopet ska hållas innan jag åker, så jag kommer få gå på ett bröllop här i USA. Skojsigt värre! Var med dem och kollade vart cermonin ska hållas och har en känsla av att detta bröllopet kommer bli otroligt vackert. Så ska bli jätte kul att få gå på det. Mina värdbarn kommer att vara ringbärare och blomsterflicka tillsammans med deras kusin som nu kommer bli ingift på riktigt. Ska bli så kul att se det! Märks det att jag tycker att detta ska bli kul? haha. Så nu måste jag fixa klänning (läs långklänning), skor och allt. Och jag måste använda gymmet som jag för övrigt betalade för idag, sen var det 2.5 timmars träning med Eva! Peppad till max och nu ska barnen hämtas från Hebrew school, så kommer behöva min energi! Over and out and take care, kommer mer snart, har fått tillbaka skrivlusten igen!


Kommentarer
Postat av: Amanda bästa kusinen!! :)

Heej Linnéa!

Kul att du ska få vara med på ett bröllop i USA, det verkar jätte roligt men måste du ha långklänning? :O:) kommer bli fint kan jag lova!

Ha de bra så hörs vi :) kram Amanda

2010-09-28 @ 09:09:33
Postat av: Mamma

Lyckans ost, du får vá med om det mesta, o det blir kanske du som får trimma in barnen i deras roller, det gör dej extra delaktig - kul att ha en sån stor grej att kunna se fram emot. Härligt att få shoppa loss med en låååångklänning - du har ju vanan inne på det efter balen ;)KUL!. Tills dess är det bara att träna på med Eva - kör på! pussar o kramar Mamma

2010-09-28 @ 10:54:12
Postat av: Linnéa Larsson

Aa, dresskod, så är långklänning som gäller. Här trimmas dem, vet inte hur det kommer gå med dem stående vid altaret under hela cermonin dock, de har kommit på att de kommer att kyssas med och det är ju euwwy! Aa, hoppas jag hittar en:) Puss och kram

2010-09-28 @ 15:08:27
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0