En bit av Central Park...


Som sagt kommer mer, men är trött och det är en dag imorgon med, men efter jag har skickat iväg barnen till skolan och efter Annie och Stacy har varit över här på frukost och vi gjort något annat kul och efter jag hämtat upp barnen från skolan och efter jag gjort lite av läxorna med barnen och efter jag kört dem till tennis och efter jag släppt av dem för skoljippot och efter jag lagat lite mat till oss och efter jag gjort klart alla läxor med dem och efter de har duschat och är redo för sängen jag då kommer jag sitta här igen och uppdatera lite, förberedde lite ikväll så kommer bli mycket för er och läsa då, förhoppningsvis blir det lite bilder med! Så god natt, eller för er som går upp snart kanske jag ska säga god morgon!


Kommentarer
Postat av: Ida

det är bra att du har kommenterat nu linnea :) vi vill ha lite levnads bevis ifrån dig. :)

2010-09-15 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0