My minute

Torsdag: Så mycket blev det för min ta det lugnt dag, Stacy hörde av sig, så drog hem till henne. Julia lämnade återbud pga jobb och istället åkte jag och Stacy ut på jakt efter en kamera till henne, bar in möbler som orkanen Earl skulle kunna få tag i... sen kom Annie och anslöt. Åt kvällsmat på ett diner i närheten av broadwaymall så äckligt! Beställde kyckling fick tonfisk...Stacy gick Nahaa, that's not okay! Och jag snabbt som bara den Stac it's okay, I don't mind... Men fy fan va äckligt det var, trodde jag skulle bli matförgiftad, men det de andra åt var lika illa så det slutade med vindruvor, prat och skratt hos Stacy istället. Sen åkte Annie hem, själv sov jag över där, båda var ensamma hemma och jag vill inte säga att det är läskigt men det är såå tomt, detta huset är aldrig tyst annars, sen var jag glad att inte behöva åka hem mitt i natten heller. Annie satt visst fast i trafiken så det tog henne en extra halvtimme att komma hem och hon skulle jobba dagen efter, oups!

Fredag: Vaknade gjorde lite frukost, omelett för att var exakt, frukost här är inte som i sverige:/ Sen sprang vi runt i huset och funderade på vad vi skulle göra, bestämde oss för att åka och försöka göra lite ärrenden, behövde komma hem och mata djuren så det gjorde vi, sen bibblan hyrde lite filmer tänkte det kan va kul och se, skulle egentligen ut med Rebecka på kvällen men orkanen Earl som aldrig kom hit gjorde att jag fegade ut, men vill verkligen ut och festa snart! Så istället blev det en dag i bilen åka hit och dit, sen gjorde vi guacamole med nachochips, mumma! Badade lite i poolen och sen blev det jacuccin och lite prat, love my life! Sen tog vi tag i färga håret situationen, haha. Inte mitt så ta det lugnt mamma lilla;) Hjälpte Stacy och allt gick bra tills hon skulle försöka få ur det ur håret, det slutade med att hennes badrums tak nu har lite färgklickar här och där... Undrar vad hennes värdpappa kommer säga, men som sagt den delen hade jag inget med att göra, tro det eller ej! Jag klabbade inte! Sen åkte vi hem till mig, sov här inatt.

Nu: ska vi snart dra in till New York City, lovade en viss Ida lite bilder från Central Park, så ska försöka ta tag i det idag!;) Blir nog en picnic efter vi köpt Stacy en kamera eftersom vi aldrig hittade en. Så C ya!

(Hade inte tid att ringa, men imorgon har jag nog lite tid över :)

Bilder kommer snart:)

L

Kommentarer
Postat av: Ida

2010-09-05 @ 15:00:18
Postat av: Ida

det är rätt linnéa :D

2010-09-05 @ 15:00:47
Postat av: Mamma

Det låter som livet leker - lek vidare;). Ring månd- onsd då är jag hemma. kram mamma

2010-09-05 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0