Sjukligt! (Läs inte om ni är känsliga)

Detta inlägg handlar om äckliga hus och djurplågeri till max så läs inte om du inte kan hantera det...

Såg precis ett tv program liknande rent hus, med folk som samlar och som inte kan slänga saker. Helt ofattbart...knappt att jag kunde kolla på det... Pappa hade inte kunnat se det alls utan att kräkas, så jälva äckligt var det. Ändå måste jag kolla klart på det, se hur det ser ut, försöka förstå varför, någon som vet? Ska berätta om ett kök, jag inte ens velat gå in i, där lagade de mat... Torkade inte undan och hade inte gjort det på väldigt lääänge, spisen hade kanske en halv centimeters beläggning... golvet var fullt med saker... fyllde bara på mer och mer mat i kylskåpet, tänk er gurka som blir gammal och som kryper fram... Ja inte så aptitretande, mat ifrån det kylskåpet åt dem! Så äcklad att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Men här kommer det värsta!
En dam hade 20 katter (det var vad hon sa, egentligen var det 36 om du räknar de döda) katterna var så vanskötta, ögon saknades, inavel, skabb, säg en sjukdom och de hade det! De sket, pissade i huset, det städades inte upp... 20 katter bajsandes under 1 år... behöver inte säga så mycket mer... Tror ni att det tar slut här? NEJ! Under denna bröten låg katter, kattungar ihjälklämda, kvävda, mosade vill inte ens tänka på hur de dog eller när... På grund av röran kunde hon inte ta bort dem, så i huset hittades totalt 13 döda katter!! 13!! Helt jävla ofattbart sjukligt! Ursäkta mitt språk men blev så förbannad! Ja är fortfarande! Och denna vridna tanten inser inte hur sjukt det är...de bär ut sopor och hon försöker gå igenom dem försöka rädda sina saker, i påsen brevid ligger katterna...förnekelse till max eller vad?! Ville bara få ut lite av min frustration över detta...

Och i detta bor dem! Känner mig fortfarande chockad, upprörd, förbannad, arg och äcklad! Men var tvungen att få ur det ur huvudet, men nu ska jag sova, hoppas bara jag kan få ut bilderna ur huvudet annras är det mardrömmar som gäller för inatt... Så god natt gott folk eller ska jag säga god morgon för nu är väl klockan halv 6 och finns säkert några pigga personer uppe då, eller trötta som måste masa sig upp för jobb osv...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ush vilken kärring!! Hur kan hon bo i det huset, med katter över allt, fy skulle dött om det var jag som var tvungen att bo i det huset! Men tur att det inte är det då, hoppas att du inte har haft några dumma drömmar, så du drömmt söt! Hej svejs :)

2010-09-28 @ 09:14:25
Postat av: Linnéa Larsson

Sov som en stock det sköna med att ha barn och träning som kör slut på en. Det hade jag med!

2010-09-28 @ 15:10:05
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0