Tillsagd av barnens lärare...

Sitter och väntar på Annie, sen ska mina ärrenden göras, på listan står en trip till Staples.  Glömde av att köpa en mapp till barnen för Hebrew school, slutade med att Jacobs lärare kom ut till mig och skällde ut mig, oups! Inte hela världen tycker jag! Så nu har jag bestämt mig för att (tyst) hålla med Jacob när han säger att han inte gillar henne, haha. Inte så att jag inte inser att jag borde fixat det, men glömde helt av det och sen när jag kom på det var det för lite tid för att fixa det och jag bad faktiskt om ursäkt. Så nu idag ska jag göra ärrenden och tvätt så mycket jag kan, så jag kan gå till gymmet imorgon igen med Eva! Min höjdpunkt på dagarna när barnen är i skolan! Sen ikväll blir det nog bio, får se om jag kan sluta lite tidigare.

Märkte att detta inlägget inte lades upp, så här kommer det nu istället och nej blev ingen bio, kände inte för det när det kom till kritan och hade inte tid heller för den delen. Men på fredag blir det bio med kidsen!

Over and out
L

Kommentarer
Postat av: Mamm

Vad hände med papper o penna o listor? - som du är så duktig på! Allt går ju att åtgärda - men det är inte roligt att få åthutningar - speciellt inte när man vet med sig att den andra har rätt. eller för några småsaker!! - Ligg steget före istället. Visa ord från mor;) kramisar till världens bästa dotter! ps. pappa blev sååååå sotis på hockeyplanerna! ds

2010-10-01 @ 17:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0