Pannkakor vs Brocoli

Måndag: En lugn stanna hemmadag, GJORDE SVENSKA PANNKOR, barnen åt knappt fick TVINGA Jacob att ta 3 tuggor, han bad om brocoli istället...
Tisdag: Vaknade upp, gjorde barnen redo att åka till poolen, stannade till vid subway hämtade upp lite att äta, kommer till poolen, kom på att jag glömde ett papper jag måste ha, åker tillbaka hem och hämtade det, åt, åkte tillbaka sen lek vid poolen! Kom hem fixade iordning jacob för en sleepover, kollade på det oändliga äventyret med Gabby, sen kom Dave hem, åkte till en Italiensk resurang för mat. Mums! Sen hem igen och göra iordning sig för Bowling med Annie, Lena och Nadine. Så efter bowlingen som jag vann, även om poängen inte är att skryta med blev det friendlys för glass! Fy vad gott, så från och med nu blir det nyttigt, undra hur många gånger jag kommer säga det...
Onsdag: Vaknade av ringklockor, skällande hund, katter som jamar och Gabby som springer runt. Gick upp ögonen halvt öppna säger hej till han som fixar toan, vidare ner, säger hej till Dave, kollar på klockan...hmm, skulle kunnat sova längre. Fixar frukost till mig och Gabby, kollar klart på filmen sen igår, Sharin ringer hon har en playdate till gabby så fixade iordning henne och nu är jag ledig... Kom en och fixade airkonditionen så nu är jag helledig till tennisen och hämta upp barnen börjar... ingen bil dock så nu blir det att sola lite på baksidan:)

So long!

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA brocoli XD HAHAHAHA lyckat linnéa. XD

2010-09-02 @ 16:21:55
Postat av: Linnea

Haha, jag blev sa forvanad att jag bara gapadexD Men har ar allt mojligt, jag vet det nu!

2010-09-02 @ 17:01:33
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0