Party gone wrong...

Fredag: Sammanfattningsvis, jobbade, sen fest i NYC, mötte Mr Big från Sex and the City pa gatan, tyvärr var jag i för stort chocktillstånd för att få upp kameran och fråga om kort, men nästa gång! Sen gick allt nerför, folk som rökte på, weed lukt överallt, folk som strök mitt hår, rädd för att bli drogad, kunde inte slappna av, nära bilolycka, svårt att få taxi, kände att det var skönt när jag väl kom hem igen! Men ni som läser detta, ta det lugnt, andas, jag mår bra!

Lördag: Jobbade, trött, körde Jacob till födelsedagskalas som jag fick reda på ca 10 minuter innan vi skulle åka, tack, ingen mat, inget smink eller något, stressigt! Pratade med Trang mitt i allt detta med, fick lägga på rätt snabbt.
Sen var det att köra halvvägs till Queens och släppa av barnen hos deras morfar, körde givetvis fel båda gångerna! Men sen var jag ledig och började planera eventuell Washinton DC resa med linda sen kollade jag på lite film, innan jag hoppade i säng.

Givetvis massa roliga saker med, upptäckte att det verkade lite negativt.

(Nu verkar det som resan blir av i alla fall! Jippie!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puh, det är just sånt en mamma är orolig för. En älskad dotter ute i stora världen på egen hand, och ska möta alla faror utan sin mor. Var rädd om dig och stå med båda fötterna på jorden, och passa dig för helvetesgapet!!

Kul med resan till Washington, å få träffa de från skolan oxå.

Älskar o saknar dig /kram Mamma

2010-09-21 @ 11:33:27
Postat av: Supersnälla silver Sarha

<3 <3 <3 Har du mitt nummer eller? För jag har inte ditt ^^ o jag har inte tid att ringa heller (lr skriva långa mejl) ville bara göra en påminnelse om att jag fortfarande lever, i högre grad än någonsin o dt hade varit kul att snacka nån gång :P

2010-09-27 @ 19:45:20
Postat av: Linnéa Larsson

Jag har ett USA nummer, men jag maste ringa dig och det maste vara till en hemtelefon om det ska vara gratis. Men kul och höra att du lever! Kan ju skriva lite om du får lite tid över:) Behöver inte vara så mycket, haha. Aa det hade det! Take care och lev livet, för det gör jag!

2010-09-27 @ 20:07:12
URL: http://aupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0